fbpx
calatorii,  superblog

Despre SuperBlog, ambitii si (ne)reusite-partea a doua

Dragilor, s-a incheiat concursul Spring SuperBlog 2019! Am mai participat cu acest blog si la editia din toamna, insa acum vreau sa va povestesc ce si cum s-a intamplat editia asta.

Competitia

Competitia a avut in total 18 probe si a fost mai grea decat ma asteptam. Aveam cumva o strategie, pentru a reusi sa ma pozitionez ceva mai sus in clasament,  dar pe parcurs m-am simtit prea stresata, prea obosita, prea….de toate. Asa ca am abandonat. Strategia, nu concursul. Concursul a fost dus la bun sfarsit, pentru ca EU NU ABANDONEZ. Eu nu renunt. Nici macar atunci cand ar trebui sa o fac.

Au fost cateva articole pe care le-am scris cu drag, din tot sufletul, inspirandu-ma din amintirile mele, cum ar fi Prima mea vacanta, Scrisoare de la Geea, Un cadou deosebit pentru o persoana deosebita, O zi norocoasa si Blog neobisnuit: am pus pariu cu mine si am castigat. Am incercat sa creez povesti, nu doar simple articole. Se pare ca nu a fost suficient.

Am iesit pe locul 30 din 130 de bloggeri inscrisi initial si 50 de finalisti. Mai exista si o data viitoare.

Gala Superblog
poza stramba si prost incadrata, facuta la febra.

Gala Superblog s-a tinut in Neptun, la Hotel Miorita. Hotelul este superb, foarte curat si dragut amenajat. A fost cam racoare in camere, dat fiind ca hotelul functioneaza de regula doar vara si nu exista centrala sau calorifere. Dar cand i-am spus fetei de la receptie ca sunt racita, mi-a dat o aeroterma si ceaiuri calde, din partea casei.

Sambata am mers in grup organizat in Mangalia, unde am vizitat muzeul de arheologie Callatis, iar ghidul de acolo ne-a povestit lucruri foarte interesante. Stiu ca pe moment eram toata un wow, dar ulterior nu mi-am mai amintit nimic, pentru ca aveam febra destul de mare. Mi-au zis fetele sa raman la hotel, dar eu batman, vin sa vizitez!

Am dat o fuga si pe plaja, ca nu se putea altfel. Si am aflat ca e adevarata chestia aia, briza chiar face bine la raceala.

A urmat Gala, unde pentru prima data dupa mult timp, nu am avut deloc emotii cand am urcat pe scena sa imi iau diploma si sa spun cateva cuvinte. Poate pentru ca ii cunosteam pe cei din sala, poate pentru ca statusem la un pahar de vorba cu ei in seara anterioara….nu stiu.

Dupa decernarea premiilor, cei de la Ansamblul Zestrea Callatiana ne-au dansat si ne-au cantat, reusind sa creeze o atmosfera foarte tare.  Nu sunt fana a muzicii populare, insa chiar mi-a placut ce au facut ei.

Videoclipul a fost blurat ulterior, pentru ca…GDPR.

A urmat o prezentare de moda a celor de la Blizzard Fashion, care ne-au aratat niste rochii superbe. Bine, noi, fetele, am apreciat rochiile, iar baietii au apreciat modelele care le purtau.

S-a lasat apoi cu dans si distractie din plin, pana dimineata. Ma rog, pana aproape dimineata, ca pe la 2:00, DJ Andreas ne-a dat stingerea.

Superbloggerii erau invitati si la Parc Aventura Paradis Land din Neptun, insa eu nu am ajuns, ca aveam tren la ora 12.

Cam asta a fost, pe scurt, experienta SuperBlog din editia asta, iar daca voi mai participa si in toamna….veti fi primii care afla.

apus peste lacul Techirghiol, fotografiat din tren